Hoe neem je contact op met Vinted?

Hallo, in de vinted app heb ik flink lopen zoeken via het help knopje, maar ik vind nergens "neem contact met ons op".
Wie heeft er een idee?

10 maanden geleden
3.8K
Ikhebgeenidee
10 maanden geleden
Kan dit helpen? https://www.vinted.nl/help/265-hoe-werkt-de-helpdesk
Miquda
10 maanden geleden
Bedankt, dit had ik ook al gevonden maar het klopt niet. Het lijkt wel of ze de mogelijkheid om contact op te nemen hebben verwijderd.

Antwoorden (1)

Vinted werkt met telefoonnummerverificatie. Dit betekent dat Vinted van de klanten een telefoonnummer eist. Vinted voert dit systeem uit als eenrichtingsverkeer: de klanten kunnen Vinted niet telefonisch bereiken.
Vinted maakt het klanten op deze wijze onnodig moeilijk of onmogelijk contact op te nemen.
10 maanden geleden