Kan je bij Coolblue in termijnen betalen?

Apparatuur kan best prijzig zijn. In termijnen betalen doet dan toch wat minder pijn. Dacht dat het bij bol.com wel kon, maar kan je ook bij Coolblue in termijnen betalen?

een jaar geleden
4.5K
Pieterke
een jaar geleden
Houd er wel rekening mee dat in termijnen betalen soms veel extra kost.
Ritsuka
een jaar geleden
Als je het niet ineens kan betalen, kun je het beter niet kopen
Computoon
een jaar geleden
Of ervoor sparen, natuurlijk.

Antwoorden (2)

Nee. Betalen in termijnen is niet mogelijk.
Bij de Mediamarkt kan het wel. Dit kost je wel 10% rente per jaar...
SimonV
een jaar geleden
Nee, bij Coolblue kan je niet in termijnen betalen.
Bij de vraag op welke manieren je kunt betalen, staat op hun site het volgende vermeld:

"Online betaal je met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard), Apple Pay, Coolblue cadeaukaarten, cadeaukaarten van DE cadeaukaart of een handmatige overboeking. In de winkel betaal je gemakkelijk met je pinpas, creditcard, contant geld, Apple Pay, cadeaukaarten van Coolblue en DE cadeaukaart.
Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel. Betalen in termijnen of betalen aan de deur is niet mogelijk."
een jaar geleden