Lock pick , kan het dat een webhsop zelfde prijs als fabrikant hanteerd?

Ik ben op zoek naar een lockpick set en wil eentje van goede kwaliteit. Nu ben ik geintresseerd in een set van http://www.southord.com/Lock-Picking-Tools/Lock-Pick-Set-Slim-Line-Seventy-Four-Piece-6010.html maar verzendkosten zijn te hoog. Ik heb een http://www.lockpickshop.nl/a-25117/lockpick-set-74 gevonden waar ze dezelfde aanbieden, maar is deze hetzelfde?

Kan dat dat prijs zelfde is als bij de fabriek of zou het andere set zijn? Ik heb eerder gevraagd op fok.nl maar kreeg geen fatsoenlijk antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De ene prijs is in dollars, de andere in euro's. Er zit dus toch verschil in de prijs. Verder is het wel dezelfde set, zo te zien.

pssst: wat ga je ermee doen ;-)

Toegevoegd na 2 minuten:
$159,95 is ongeveer €111,75
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha. oeps!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat was mij duidelijk, maar met BTW bij douane en verzendkosten word het fors hoger. Het is dezelfde set heb ik ondertussen begrepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ondertussen de set besteld en al binnen! goede service!