Hoe doe ik bij Wehkamp meerdere pakketten retour?

Ik heb een aantal pakketjes bij Wehkamp besteld, maar een paar daarvan moeten helaas retour. Het leek mij het meest efficiënt om dit in 1x te doen. Ik weet dat sommige shops dit ondersteunen, maar bij Wehkamp kom ik er niet uit. Hoe kan ik bij Wehkamp meerdere pakketten retourneren?

2 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (1)

1. Meld je retour aan
Je kan artikelen binnen 30 dagen retourneren door de artikelen aan te melden als retour via Mijn Wehkamp. Selecteer de artikelen die je retour wil zenden en kies voor afgeven bij een DHL ServicePoint of ophalen. Staat je artikel er niet bij dan is het retour zenden helaas niet (meer) mogelijk.

2. Pak je retour in
Doe je artikel (indien mogelijk) in de originele verpakking. De sticker met barcode op de verpakking van het artikel zorgt ervoor dat wij je retour kunnen verwerken. Doe vervolgens alle retouren in één Wehkamp doos of zak met het originele verzendlabel, als dat mogelijk is. Ook al komen je artikelen uit verschillende dozen of zakken.

Het originele verzendlabel op de doos of zak is ook direct je retourlabel. Je hoeft dus niet een nieuw label te printen of te plakken en je hoeft ook geen retourbon toe te voegen.

Heb je geen Wehkamp doos of zak met verzendlabel meer? Geen probleem. Doe de artikelen in een stevige verpakking en geef bij het DHL ServicePoint aan dat het pakket naar Wehkamp moet. Zij zorgen dan voor een nieuw label.