Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik bij bol.com met VVV-bonnen betalen?

Ik heb met Kerst 2 VVV-bonnen gekregen en aangezien de winkels dicht zijn, wil ik ze graag online besteden bij Bol.com. Ze hebben daar ruime keus en wie weet zit er nog wat leuks tussen. Mijn VVV-bon is een cadeaukaart, ik weet niet of dat uitmaakt voor het inwisselen?

2 jaar geleden
12.6K
Pieterke
2 jaar geleden
Als je hier geen antwoord krijgt stuur ze dan even een berichtje via Facebook. als je dat hebt. Daar krijg je normaliter heel snel antwoord. (Maar misschien duurt het nu vanwege de drukte iets langer)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. VVV-cadeaukaarten zijn niet geldig, maar je kunt je VVV-cadeaukaart wél inwisselen voor een bol.com-cadeaubon op de website van VVV. Binnen 1 uur heb je 'm dan in je mailbox en hij is direct in te wisselen op hun website.

Je kan bij bol.com alleen betalen met de volgende cadeaukaarten:
- Bol.com cadeaubon/kaart
- Nationale EntertainmentCard
- Boekenbon cadeaukaart
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goed, je wil dus weten of je met een VVV bon kunt betalen bij bol.com. Nee, je kunt geen producten bestellen en deze met je VVV cadeaukaart afrekenen. Wat je wel kan doen is je VVV bon inwisselen voor een bol.com cadeaukaart. Dit doe je op de website van vvvcadeaukaarten.nl. Dus niet op de website van bol.com zelf!
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding