Waar in de wereld ligt Miniinthebox?

Waar ligt Miniinthebox? Ik weet wel dat ze een site hebben, maar waar in de wereld hebben ze pas de echte opslagplaats?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Antoni
10 jaar geleden
Niet ieder verkoopbedrijf heeft per se een opslagplaats. Een bedrijf kan er ook voor kiezen een product pas in te kopen, of pas te produceren nadat het al is besteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zolang je onder de 22 euro blijft is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb laatst iets van €22,10 besteld, wat nu, maak me een beetje zorgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier pas een telefoonhoesje besteld, heel tevreden.

Antwoorden (2)

Ze hebben in diverse landen sites, maar werken vanuit één locatie namelijk: China Insurance Group Building, No. 141 Des Voeux Road Central, Hongkong
Extra advies: Ik zou eerst sterk te raden gaan of je zeker bent van je product en levertijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze melden zelf dat ze vanuit China werken of hun producten op de Chinese markt kopen. (bron 1)
In de gebruikersvoorwaarde staat dan ze werken onder het Chinese recht en de site eigendom is van een Hongkongse firma. (bron 2), dus wij kunnen aannemen dat de spullen opslaan in China en daarvan uit deze versturen.

Meestal werkt het zo dat direct besteld wordt in China bij de fabrieken en daarna verzonden wordt naar magazijnen over de hele wereld. En pas bij aankomst in een magazijn blijkt of er geleverd is wat besteld is en in welke kwaliteit.

Het lijkt er op dat deze firma goed thuis is in China en kwaliteit levert.