Als H&M artikelen pas over een maand kan leveren, maar het wordt in de tussentijd weer eerder beschikbaar, krijg je dan je bestelling eerder?

Ik kan op de H&M website hier geen antwoord op vinden.
Ik heb net iets besteld op H&M en er stond dat de levering pas in april gedaan kan worden vanwege de populariteit. Alleen vroeg ik mij af, stel dat het product eerder dan april beschikbaar wordt, krijg ik het dan ook eerder of had ik moeten wachten tot het eerder beschikbaar is en dán pas moeten bestellen? Krijg ik voorrang? Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Jij staat als eerste op de wachtlijst om de bestelling te ontvangen, dus als het product eerder binnen is, krijg je het gewoon eerder.
Dat ze april noemen is gewoon een schatting, vaak hebben ze het wel eerder en krijg je gewoon mail dat het verstuurd word.

Zou toch raar zijn dat iemand later besteld en het eerder gaat krijgen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt! Zou inderdaad raar zijn, maar je weet het maar nooit. Ik heb er namelijk weinig ervaring mee.