Stuurt bol.com factuur naar huis(brief)?

Ik wil wat bestellen via bol en dat dan naar een ophaalpunt laten sturen. Maar ik wil niet dat er een factuur in de brievenbus zit. Dus mijn vraag is of er een factuur word gestuurd naar mijn huis?

een jaar geleden
4.8K
Ritsuka
een jaar geleden
Ik heb nog nooit een factuur via de post gehad bij bestellen via webshop
TurfGraver
een jaar geleden
Factuuradres zetten ze op de factuur (verplicht voor belasting) en sturen via e-mail op.

Antwoorden (1)

Bol.com en de verkopers die via deze site hun spullen verkopen, sturen geen fysieke facturen, dus geen factuur die je thuis in je brievenbus ontvangt.
Bol.com zelf stuurt nooit een factuur. Alle informatie gaat via je account en via emails, zonder bijlage(n). Via je bestellingenoverzicht kan je daar je facturen (openstaand of betaald) bekijken.
De derden verkopers, die via Bol.com hun goederen verkopen, sturen geen fysieke factuur. Als je bij hen wat koopt, krijg je dezelfde mails, die je ook ontvangt als je iets bij Bol.com zelf koopt. Maar soms stuurt een verkoper zelf ook nog een mail, waar een factuur bij kan zitten als bijlage, of andere informatie die de verkoper met je wil delen. Dat verschilt dus per verkoper.
een jaar geleden