Is het doorverkopen van producten op vakantieveilingen.nl toegestaan?

Hallo allen,

Ik heb een aantal horloges gekocht via vakantieveilingen.nl, maar 2 ervan vind ik toch minder mooi dan ik aanvankelijk dacht. Is het illegaal om deze nu via marktplaats door te verkopen (met eventueel winst)?
Ik word een beetje zenuwachtig bij de gedachte en ik dacht ik vraag hier even voordat ik de wet overtreed ;)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Ja hoor dat mag je rustig doen je hebt het toch eerlijk gekocht.