Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer kan ik het beste online bestellen?

Lieve allemaal,

We weten dat het druk is online door oa corona. Maar overal lees is drukte vóór de kerstdagen en mogelijk bezorging na kerst. Maar als je die drukte wil mijden is het dan beter om op de feestdagen te bestellen, tussen kerst en oud en nieuw of na oud en nieuw?

Dank!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
tinus1969
3 jaar geleden
Waarom wil je drukte vermijden? Daar heb je verder online toch gene last van? Als je nu bestelt, zal je bestelling weliswaar niet snel worden geleverd, maar altijd eerder dan wanneer je wacht met bestellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op z'n vroegst na nieuwjaar. PostNL heeft nog lang de achterstand niet ingehaald.
Wat terugsturen betreft: het postbedrijf verzoekt klanten om pas na 7 januari pakketjes terug te sturen.
Het hangt er natuurlijk wel van af wat je wilt bestellen.
Blokker heeft bijvoorbeeld momenteel een eigen besteldienst. Een medewerker brengt jouw pakketje binnen 1 tot 3 werkdagen bij jou thuis.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
grasmaaier
3 jaar geleden
Blokker is noodgedwongen zelf maar gaan bezorgen omdat PostNL hun post helemaal niet kwam ophalen.
Hetzelfde is het geval met pakketten uit het buitenland. PostNL haalt vrijwel niks meer op van Schiphol. Er liggen daar pakketten van mij die al in November verstuurd zijn.
Als je nagaat dat ik op 14/15 december kerstkaarten besteld heb... je raadt het al : te laat die gebruik ik volgend jaar wel:P
Bestellen is nuttig voor december en later in januari , dan heb je de meeste kans op een bezorging die op tijd lukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding