Ja , deze site lijkt me erg betrouwbaar .
Er is een winkel daarvan en er staat een telefoon nummer bij.
Hij is ook nog eens netjes in elkaar geflanst hij lijkt mij betrouwbaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze hebben in Alkmaar een winkel en een telefoonnummer 072-5203135 en een Email: klantenservice@rollin.nl.
Kamer van koophandelnummer: KvK nr: 37106410

het ziet er ruim betrouwbaar uit.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevallig ben ik daar wel eens binnen geweest. Leuke winkel!
Ja deze website is betrouwbaar. Heb hier zelf ook ooit iets besteld en kreeg het prima binnen. Tevens kun je de contact pagina raadplegen, daar staan e-mails, telefoonnummers etc.