Ik heb een account op marktplaats maar die staat op mijn oude email, hoe kan ik dat veranderen?

Mijn marktplaats account staat ingeschreven op mijn oude email adres die werkt niet meer, hoe zou ik het account op mijn nieuwe email adres kunnen over zetten? Ik kan het niet op de site vinden en ik heb net een reactie geplaatst maar als daar op word geantwoord zal ik dat niet zien, wie kan mij aub helpen, het is zeer dringend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (2)

Ik zou een nieuw account aanmaken
Dan degene die je reactie heeft gehad nogmaals contacteren en verwijzen naar je eerste reactie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je hier na toe gaat ,kan je alles veranderen /aanvragen