ik sta in het rood bij paypal wat gebeurt er als ik het niet aanvul?

Ik heb onlangs een game verkocht, vervolgens zei de koper dat het niet was aangekomen. De koper werd in het gelijkgesteld omdat ik niet kon aantonen dat ik het verzonden heb, ik heb het gewoon in de brievenbus gedaan. Nu sta ik in de 45 min. Het adres wat ik heb opgegeven woon ik al een half jaar niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Paypal heeft je rekeningnummer toch?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee ik heb het alleen gebruikt om dingen op marktplaats te verkopen.
SimonV
8 jaar geleden
Als ze het niet van je bankrekening kunnen halen, lijken ze weinig te doen.
Ze bannen je hoogstens. https://forums.digitalpoint.com/threads/what-happen-if-i-dont-pay-paypal-negative-balance.2305956/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe bedoel je precies @Forumnummer4, woonde je al een half jaar niet meer op het adres dat je opgegeven hebt? M.a.w. Je hebt een adres opgegeven terwijl je er al een half jaar niet meer woonde.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een half jaar geleden toen ik het acc creerde , nu al 5 maanden verhuisd
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@joandarc
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij het aanmelden voor gebruik van paypal heb je een rekeningnummer (of creditcard) moeten gebruiken.
Als je het niet terugbetaald kun je kosten krijgen.
http://www.goeievraag.nl/financien-werk/financien/overig/vraag/479999/paypal-negatieve-saldo-hoger
Uiteindelijk kunnen ze zelfs een incassobureau op je afsturen (via je rekening nummer).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@moordigger je kan het invoeren van een creditcard omzeilen, ik heb geen rekeningnummer ingevoerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er kan zo veel. :)
Maar dat is illegaal (en strafbaar) :p
Maar hé, als ze je toch niet kunnen vinden...
(Voor 45 euro zullen ze je huidige adres niet gaan proberen te achterhalen, denk (hoop) ik).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@moordigger als je je account aanmaakt wordt je doorverwezen naar het invullen van je rekening etc. Als je dat vervolgens wegklikt en inlogt met het acc dat je gemaakt hebt kan je je paypal acc gewoon gebruiken. Lijk me niet illigaal?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou, waar maak je je dan druk om?
https://www.youtube.com/watch?v=MvEBEsaOk3c
Maar lees de voorwaarden anders nog eens. :)
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/ua/useragreement-full
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@moordigger, misschien dat ze me ip tracke en een incasso sturen ofzo

Antwoorden (1)

Allereerst kun je het beste altijd getekend verzenden bij zulke bestellingen, als je wil weten of het wel of niet geleverd is.

Betreffende Paypal, je zult dit uiteraard gewoon moeten betalen. Is er een rekening gekoppeld, want dan wordt het daar afgehaald.