Hoe maak ik gratis bestelformulieren online?

Ik wil het artikel kunnen uploaden en betaal opties aanbieden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je kunt natuurlijk een cursus php of asp volgen, maar om het voor jezelf makkelijk te houden zijn er diverse script voor webshops beschikbaar op het internet, waaronder ook gratis varianten. Dat is wel wat uitgebreid, dus je zou ook op zoek kunnen gaan naar een gratis contact formulier.

Als dit wat te uitgebreid is, ken ik ook een simpeler voorbeeld: Ik heb ooit een contactformulier "gejat" van een gratis online php cursus en deze tot nu toe altijd nog gebruikt. Door deze in kladblok licht te wijzigen, zou je er een primitief bestelformulier van kunnen maken.