Weet iemand een site van een fotoservice waar je foto's van 6 x 9 kunt laten afdrukken?

Ik wil graag dat het voor woensdag in huis is. De prijs maakt niet uit. Ik kan geen fotoservice vinden waar ze foto's van 6 x 9 kunnen afdrukken. Ik wil dit graag online kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Ik heb een poos geleden hetzelfde probleem gehad. Wat ik heb gedaan is het formaat aanpassen via Picasa.

Daarna heb ik een fotocollage geopend (ook via Picasa) en daar de fotootjes in geplakt.

De fotocollage moet dan dus dezelfde afmetingen hebben als het afdrukbare formaat. (dus bijvoorbeeld 10X13)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de foto's allemaal veranderd naar mijn formaat dat ik wilde (6 x 9)
Nu wil ik de collage maken op Picasa wat niet lukt. Weet je misschien waar ik gemakkelijk een foto collage kan maken?
(dus dat ik kan kiezen hoe groot de collage moet zijn en hoe groot de foto's in de collage moeten zijn)
Tot zo ver bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan echt wel via Picasa hoor. Ik heb Picasa 3. Als je een foto opent die je in de collage wilt hebben, klik je links bovenin op "collage" Daarna wordt er een collage geopend met de foto die je hebt aangeklikt, en waarschijnlijk nog een paar die ook in die map stonden. Als je een stukje naar onderen gaat, staat daar: "Pagina-indeling" Je kunt daar kiezen voor een standaard formaat, of zelf een aangepast formaat instellen. Zet daar de fotootjes in, en sla hem op. :) Waarschijnlijk kun je maar één zo'n fotootje per collage plaatsen (gezien het formaat) dus dan herhaal je de stappen totdat je alle fotootjes erin hebt staan.