Sommige duitse webwinkels leveren alleen in duitsland en niet naar nl of be,hoe kan ik zorgen dat ik toch daar kan bestellen en geleverd wordt?

9 jaar geleden
3.3K
Computoon
9 jaar geleden
Dat gaat niet.
SimonV
9 jaar geleden
Wellicht is dit wat:
http://www.huifkar.de/
SimonV
9 jaar geleden
Heb je nog contact opgenomen met de Huifkar?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar ben je naar op zoek?
doralien
9 jaar geleden
@simonV , ja en als ik het goed begrepen heb zou het mij 17,50 euro kosten om een hemd naar mij te laten opsturen. ,heel erg bedankt voor je hulp !
doralien
9 jaar geleden
Blijkbaar duur zaak voor 1 pakje...
België > Nederland, België > Duitsland, Nederland > België
Gebruik maken van de betaalservice € 2,50 per item (tot 100 euro)
€ 3,50 per item (100-250 euro)
Gebruik maken van alleen de verzendservice € 2,50 ***
Full-service: betalen incl. verzending naar Huifkar steunpunt in GENK (Vlaanderen) € 3,00 per item *** (< 150 euro)
€ 5,00 (150-250 euro)
*** = Verzending van Nordhorn naar GENK gratis voor pakjes tot 1 kg. Daarboven gedeelde verzendkost, maximaal € 5,50 tot 5 kg voor een standaard TPG postpakket.
"Olifantentoeslag" € 2,50 voor grote (>1 meter), zware (>6 kg) pakketten, of "Sperrgut"
Hierboven de uitleg van de huifkar
Verzendservice 2.5euro
Verzend 3 euro
Maar blijkbaar had ik dat verkeerd begrepen ,na contactname met de huifkar zou het me 17,5 euro kosten ...
SimonV
9 jaar geleden
Van de kosten naar België weet ik niets. Als een verkoper naar Nederland wilde verzenden, was de Huifkar voor mij een prima oplossing. Ik heb er tien jaar geleden veel gebruik van gemaakt. Kosten verzekerd verzenden rechtstreeks: zo'n € 16,-
Via Huifkar: Verzending Duitse verkoper -> Huifkar € 4,-
Huifkar naar Nederland -> € 7,- + € 2,50
Totaal niet dus niet duurder. De prijzen zullen inmiddels wat hoger liggen.

Het beste antwoord

Twee opties:
1- contacteer de webwinkel en vraag of ze toch will leveren in nl en be. Vaak doen ze het wel tegen een meerprijs, maar geven ze het niet standaard aan op hun website
2- gebruik een doorstuur adres zoals mailboxde
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat gaat best moeilijk, Aangezien het bedrijf zelf mag bepalen of ze ook internationaal handelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
doralien
9 jaar geleden
Bestaat er dan niet zoiets als kiala maar dan in duitsland?
Wil het pakje ook zelf ophalen in een punt net over duitse grens.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zou op de website moeten staan van de webshop. Als de webshop zoiets aanbiedt gaan ze dit zeker op de site zetten aangezien dit toegevoegde waarde is. Geven ze dit niet aan? dan kun je er van uit gaan dat dit helaas niet kan.
Ik heb weleens gehoord van iemand die een contact in Duitsland had, die het dan weer verder stuurde. Die persoon kende hij niet eens, had hij via internet opgezocht.
Dus de webwinkel stuurt het naar die persoon in Duitsland, en die persoon stuurt het weer door naar jou. (of je haalt het bij diegene op als je weleens zelf in Duitsland komt)
Komen er natuurlijk wel 2x verzendkosten...