Waar kan ik mijn ontvangen geld op mijn PayPal account zien?

Ik heb kleren verkocht via een webshop, de klant die mijn kleren heeft gekocht heeft geld overgemaakt via PayPal.
Ik heb een PayPal account dat goed gekoppeld is aan mijn eigen rekening en alle gegevens kloppen. Ook heb ik al een mail ontvangen dat het geld is overgemaakt door mijn klant.
Maar als ik op de PayPal website kijk zie ik geen geld?
Weet iemand waar ik moet kijken om ontvangen bedragen te controleren?
Ik kan het pakketje uiteraard niet opsturen als ik niet zie dat ik geld ontvangen heb.
Graag hoor ik van iemand!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Heb je geklikt op:
- overzicht
- ontvangen betalingen
- en als datum de afgelopen maand geselecteerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het goed is krijg je keurig een mail van paypal met transactie in je mailbox als die beste man het geld overmaakt....

Antwoorden (1)

Wanneer je PayPal opent krijg je standaard niks te zien, maar je hebt verschillende
tabbladen:
Overzicht
Geld toevoegen
Opnemen
Geschiedenis
Actiecentrum
Profiel

Je moet op overzicht klikken dan krijg je recente transacties