Easyswtich geeft aan, dat ik geen recht op 20,00 euro aanmeldpremie heb, terwijl dit onjuist is. Wat te doen om mijn recht te krijgen?

Ik heb 2 mensen aangemeld bij een ander energiebedrijf via www.easyswitch.nl. Dit heb ik gedaan via een link, die ik van easyswitch heb ontvangen, omdat ik in het verleden door een ander ook via easyswitch ben aangemeld. Omdat ik geen bevestiging van hen kreeg, heb ik contact gezocht en aangegeven welke mensen ik had aangemeld. Nu mailt een medewerker van Easyswitch dat die 2 personen zijn aangemeld door 2 andere personen, de naam staat er zelfs bij! Dit is absoluut onmogelijk, want ik heb de aanmelding zelf verzorgd. Dit heb ik ook kenbaar gemaakt en vervolgens kreeg ik de melding: "Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is maar wij raden u aan opnieuw met uw vrienden te praten omdat zij wel degelijk via een andere weg klant zijn geworden".
Zelfs de namen van die andere personen heb ik ontvangen, maar uit privacy-overweging zet ik deze niet op ineternet.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoewel het hier om maar 20 euro gaat kan ik me voorstellen dat het een princiepen kwestie is geworden. Wat je het beste kan doen is de twee personen die via jouw zijn gekomen laten bevestigen dat dit het geval is. Als ik jou was zou ik hun ook even jouw link sturen ter review, gezien dat het niet om 1 maar 2 gevallen gaat doet mij toch vermoeden dat er daar iets mis is. Ze kunnen dan zelf kijken aan wie die link is gekoppeld. Je moet proberen verder te komen dan de helpdesk want daar zitten meestal niet de meest behulpzame en slimme mensen. Deze lijn is slechts bedoeld zodat de personen die echt problemen oplossen en vragen beantwoorden niet ook alle domme vragen krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
joro
11 jaar geleden
Bedankt! Inmiddels heeft 1 van de 2 mensen al een e-mail naar Easy Switch gestuurd, met de link erbij. Het hele vreemde van deze kwestie vind ik, dat Easy Switch:
a. zomaar de namen vrijgeeft door wie die mensen volgens hen zijn aangemeld.
b. het ook nog om 2 totaal verschillende mensen gaat.
c. zij niet even zelf contact opneemt met de aangemelden om te vragen door wie ze zich hebben laten aanmelden.
joro
11 jaar geleden
eNdEmiOn gaf ook een prima reactie, maar alleen antwoorden kunnen als "beste" worden beoordeeld. Vandaag heeft Easy Switch mij gebeld en de verontschuldiging aangeboden. Men had 2 x !! verkeerd gekeken.