wie weet er een site om boeken te verkopen behalve marktplaats? ik zit met heel veel boeken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iedereen heeft heel veel boeken. Heb een poging gedaan op MP maar raakte ze niet kwijt. Zelfs de Kringloopwinkel wil ze niet hebben.

Antwoorden (1)

Bol.com

Daar kan je als particulier een verkoopaccount aanmaken.

http://www.bol.com/nl/m/service/tweedehandsverkopen/index.html
9 jaar geleden
Summo
9 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk maar je moet wel geduld hebben...... en geluk en eh..... ik weet het niet maar mij is het nooit gelukt er ooit een boek te verkopen, ondanks het feit dat het om boeken in goede staat ging.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn vriendin en ik hebben in ruim 3 jaar tijd voor meer dan 1500 euro aan boeken verkocht via bol.com. ;)
Dikke + dus.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Wat sowieso altijd wel helpt is foto's erbij plaatsen. Mensen houden van plaatjes, weten wat ze kopen :-) Laat duidelijke informatie achter, dus niet alleen de titel van het boek, maar ook welke druk, welke uitgeverij, hardcover of paperback.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@HarryBiesenbro € 0,99 per verkocht artikel + 15% van het verkoopbedrag In geval van een boek van € 6,- is dit dus € 1,89
De winstmarge is in dat geval inderdaad niet groot, maar je verliest er niet op. @HeerVoldemort Niet om bol.com te promoten, maar je hoeft aan beschrijving, et cetera zelf weinig te doen. Kwestie van ISBN invoeren en bol.com vult de rest in (aantal bladzijden, omslag, hardcover/paperback, auteur, de hele reutemeteut) ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf nog wat extra informatie er bij zetten en foto's doen wonderen. Ik koop zelf best veel 2e-hands boeken via Bol en diegene die net iets meer werk van de advertentie maken hebben wel mijn voorkeur. En natuurlijk boeken verkopen die gezocht worden. Schoolboeken van 20 jaar oud zullen minder verkocht worden dan bv kinderboeken van 50 jaar oud...
HeerVoldemort
9 jaar geleden
@Rabelais, dat laatste wist ik niet. Ik heb nog nooit boeken verkocht via bol.com alleen gekocht :-) Het valt mij op dat er soms helemaal geen info bij staat. Alleen de titel en verder niets. Dus vandaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor reakties en van bol com weet ik inmiddels dat ze mee profiteren , dus dat doe ik niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gebruikt hun databestand, zoekmachine en site Chirly......daar mogen zij dan toch ook wel wat voor vragen? Je kan ook op de plaatselijke rommelmarkt gaan staan natuurlijk ;-P