Waar kan ik anime posters kopen?

Waar kan ik een betrouwbare webshop vinden die posters van anime verkoopt? Ik zoek posters van een aantal anime, maar de resultaten die ik krijg zijn meestal webshops uit andere landen, waar de verzendkosten vaak erg hoog worden. Van Shingeki no Kyojin (Attack on Titan) kan je nog wel wat dingen vinden, maar de rest wordt al moeilijker. De posters die ik zoek zijn van:
- Sword art online (+sword art online II)
- Mirai Nikki (Future Dairy)
- Guilty Crown
- Shigatsu wa kimi no uso (Your lie in april)
- Akame ga Kill!
Als iemand enig idee heeft waar ik hier posters van kan vinden hoor ik het graag!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Ik heb zelf goede ervaringen met Archonia https://www.archonia.com/mangashop/en/
Meerdere keren wat besteld, posters, figurines, comics etc. Uitgebreide collectie en er komt regelmatig wat bij.
Ze zitten volgens mij in België, verzendkosten vallen wel mee en ze bezorgen best snel.