Waar kan ik een webshop openen met alleen een bestelpagina?

Dag allen,

Ik zoek een bedrijf/website waar ik voor een laag tarief (rond de 10 euro per maand) een bestelpagina kan maken waar mijn klanten aan kunnen kruisen welke producten ze willen hebben.
Deze kunnen ze dan via iDEAL betalen.

Ik zoek dus:
- Geen complete webshop, maar slechts een bestelpagina.
- Waar mijn klanten via iDEAL kunnen betalen, en waar ik liever tot of rond de (0,50 cent) aan transactiekosten betaal voor IDEAL.

Alvast bedankt~!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een beetje met tutorials over HTML en PHP zelf zo'n site in elkaar zetten. Voor 4 euro per jaar voor de domeinnaam (zoals goeievraag.nl) en gratis hosting ben je klaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik heb een website gebouwd met Weebly, alléén ik kan niks vinden hoe dit werkt, ik heb er namelijk niet veel verstand van!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met Weebly is ook HTML in websites te zetten. Hier is een handleiding voor HTML formulieren, wat je nodig hebt voor een bestelpagina: http://www.handleidinghtml.nl/html/formulieren/formulieren01.html.

Antwoorden (1)

Dit kan zelfs volledig gratis! In Nederland is er een gratis host actief zonder reclame erop. Jun naam is Hostfree.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het staat niet meteen aangeduid op hun website maar je kan er ook een webshop mee aanmaken. Ik gebruik hen zelf voor mijn blog!

Of hun webshop-software ondersteuning heeft voor Ideal heb ik helaas nog niet getest.