Kan ik nog betalen bij paypal tijdens een dispuut?

Ik heb een product niet ontvangen en ik wil een dispuut starten, daarnaast huur ik een server die maandelijks betaald moet worden. Als ik een dispuut ben gestart, kan ik in die tijd nog wel betalen aan dat bedrijf achter die server?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het geschil heeft alleen betrekking op een transactie waarbij je een product van een bepaalde verkoper niet hebt ontvangen. Als je een geschil start voor een bepaalde transactie blijven andere betalingen gewoon mogelijk. Je kan dus gewoon andere betalingen blijven doen of bedragen ontvangen op je Paypal rekening.