zijn deze sites voor beats betrouwbaar?

ik wil heel graag beats, maar ik mag niet duurder dan 100 euro, heeft iemand misschien ervaring met deze sites?
baasisgek.com
cheapbeats.nl
beatsbydre.nl
alvast heel erg bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

je moet kenmerken opzoeken (bijvoorbeeld op google) waaraan je kunt zien of het nep is, je moet zorgen dat je het niet besteld maar ophaalt en kijken of de safety sticker er nog op zit... daarna moet je hem openen (voor het betalen) en kijken of je geen kenmerk ziet waaraan je kan zien dat het nep is dan moet je zeker weten of je het echt wel wilt kopen en dan pas betalen en meeneemen... *lol een hele lap tekst maar ik hoop dat het je misschien een beetje geholpen heeft :)*

www.cheapbeats.nl ==> ziet er erg nep uit. hoge prijzen voor nep oordopjes www.beatsbydre.nl ==> Staat op de blacklist op de monster pagina. geen aanrader dus. www.baasisgek.nl ==> site niet echt professioneel, geen KvK nummer gevonden, verkoopt waarschijnlijk ook nep beats. Beats krijg je niet voor <€100,-, tenzij je ze 2e hands koopt. Nep beats zijn af te raden. veel nep beats zijn erg duur (ookal zijn ze nep) en meestal is de kwaliteit minder goed. Koptelefoons van Sennheister zijn redelijk goedkoop en mooi. je hebt al een mooie paar voor <€100,- succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100