zijn deze sites voor beats betrouwbaar?

ik wil heel graag beats, maar ik mag niet duurder dan 100 euro, heeft iemand misschien ervaring met deze sites?
baasisgek.com
cheapbeats.nl
beatsbydre.nl
alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
urBeats en iBeats zijn in-ear beats oortjes die je gewoon voor 99.- (verschit per winkel een beetje) kan kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Beats op die sites zijn sowieso nep. ( Wist niet of je dit al wist)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je die vraag moet stellen weet je eigenlijk al waar je aan toe bent. Nee, het zijn geen echte originele Beats. Zoek naar tweedehandsjes op marktplaats.nl of spaar gewoon even verder. Zo overdreven duur zijn ze niet.

Antwoorden (2)

je moet kenmerken opzoeken (bijvoorbeeld op google) waaraan je kunt zien of het nep is, je moet zorgen dat je het niet besteld maar ophaalt en kijken of de safety sticker er nog op zit...
daarna moet je hem openen (voor het betalen) en kijken of je geen kenmerk ziet waaraan je kan zien dat het nep is dan moet je zeker weten of je het echt wel wilt kopen en dan pas betalen en meeneemen...
*lol een hele lap tekst maar ik hoop dat het je misschien een beetje geholpen heeft :)*
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha heel erg bedankt! ik kan bij geen van allen ophalen volgens mij...
www.cheapbeats.nl ==> ziet er erg nep uit. hoge prijzen voor nep oordopjes
www.beatsbydre.nl ==> Staat op de blacklist op de monster pagina. geen aanrader dus.
www.baasisgek.nl ==> site niet echt professioneel, geen KvK nummer gevonden, verkoopt waarschijnlijk ook nep beats.

Beats krijg je niet voor <€100,-, tenzij je ze 2e hands koopt. Nep beats zijn af te raden. veel nep beats zijn erg duur (ookal zijn ze nep) en meestal is de kwaliteit minder goed.

Koptelefoons van Sennheister zijn redelijk goedkoop en mooi. je hebt al een mooie paar voor <€100,-

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt! weet u misschien iets meer over deze site: http://www.mobielbereikbaar.nl/product/monster-beats-by-dr-dre-solo-white-htc-versie?utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default2 , deze beats zijn 105 euro en het is een betrouwbare site.