Hoe lang duurt de gemiddelde betaling via paypal?

Hallo, ik heb een bestelling gedaan via ebay. Het paketje zou binnen 4-6 dagen verstuurd moeten worden en ik ben de inhoud voor 8 mei nodig. Ik had nog nooit eerder gebruik gemaakt van ebay en paypal dus ik snap nog niet helemaal hoe het werkt. Ik heb geen tegoed staan op mijn paypal account en als het goed is wordt het geld gewoon rechtstreeks van mijn rekening gehaald. Nu staat er dat mijn betaling in behandeling zijn tot 3 mei. Nu is mijn vraag wanneer kan ik ongeveer mijn paketje thuis verwachten? En is het verstandig om toch een tegoed te storten op mijn paypal account te storten om zo alles sneller te laten verlopen? Het paketje komt trouwens uit het verenigd koninkrijk. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, Wij kopen regelmatig iets op ebay ook in Engeland en betalen via PayPal. We hebben geen tegoed op een PayPal rekening. Het wordt gemiddeld na een dag van onze bankrekening afgeschreven. Als je bij mijn ebay op de aankopen klikt zie je rechts naast de foto van het voorwerp een rijtje met pictogrammen oa ook een euro teken. Als je hierop gaat staan zie je wanneer je het betaald hebt. Ernaast staat een envelop, hier zie je of het voorwerp al verstuurd is, Het ligt aan de verkoper wanneer hij het op de post doet. Misschien wordt het nu iets duidelijker.

Antwoorden (2)

Als het goed is heb je een aantal gegevens in moeten vullen bij ebay en als het goed is stuurt de verkoper het gewoon op en op het moment dat er iets niet klopt kan hij het terugroepen, aangezien ze je gegevens hebben toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De verzending wordt pas verstuurd als de betaling binnen is gekomen, dus op 3 mei.
En je zei dat het pakketje 4-6 dagen verwerkingstijd nodig heeft. Dus dan zit je al over 8 mei heen.

Voor de volgende keer : Maak geld over naar je Paypal account (1-2 werkdagen) of betaal met een creditcard via Paypal.
Als het geld op je Paypal account staat dan wordt het meteen overgemaakt en kan het pakketje meestal al meteen worden verzonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het geld is ondertussen van mijn gewone rekening afgeschreven(afgelopen vrijdag). Duurt het dan echt tot 3 mei voor paypal om het op een andere rekening te storten? En kan ik het nog versnellen door eventueel nu nog geld op mijn rekening te storten?