Ik wil graag mijn spellen gaan verkopen op Gamegeld.nl volgens mij is dit een soort marktplaats is het vertrouwd?

het ziet er wel nieuw uit

Weet jij het antwoord?

/2500

Of ga naar de Game Mania winkel, dit is een keten. Zoek maar op internet je krijgt een goede prijs en kunt inruil punten krijgen die je daar weer inwisselt voor nieuwe game

Die site hoeft helemaal niet onbetrouwbaar te zijn. De eigenaar van de site heeft gewoon een creatief ideetje in de praktijk gebracht, en een website gemaakt waar mensen hun overbodige spellen kunnen aanbieden. Als je goed in de gaten houdt, dat het je geen geld kost, kun je je daar rustig registreren, en je spullen te koop aanbieden. Maar of het kansrijk is, dat is een andere zaak. Je zegt in je toelichting dat "het er wel nieuw uitziet", en dat klopt helemaal. Want als je door de berichten surft, kun je geen berichten vinden ouder dan 22 uur. Dat houdt in dat die site pas één dag bestaat. Hoeveel leden de site nu heeft, is niet te zien, want de optie "leden" werkt (nog) niet, maar als je het forum bekijkt zijn er hooguit 4 of 5 leden. Ook kun je lezen dat de eigenaar er wel iets aan wil gaan verdienen, want hij heeft het in de uitleg over "betalende leden". Ik denk dat je je spullen veel beter en sneller kunt verkopen via marktplaats, maar je loopt volgens mij geen risico als je je registreert op gamegeld, zolang je maar goed in de gaten houdt, dat je niets gaat betalen.

Deze site is illegaal. Je mag geen Game items verkopen voor echt geld. Dit sporen zij aan. Dat mag van de game vaak niet. Mocht je hardware en games willen verkopen dan zou ik daar niet deze website voor uitzoeken maar is marktplaats of een gericht forum de juiste betere weg. Ben wel benieuwd wat je te koop hebt. :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100