Kun je een bod op ebay zelf verwijderen?

Iemand heeft een bod gedaan op een item van mij dat tegen de afspraak ingaat, ik wil dat bod eraf halen maar zie niet hoe of waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

nee dat kan niet. net zomin als een bieder zomaar een bod kan intrekken. Dat is de beschermer van koper en verkoper. Een bod is een bod en een aanbieding is aan aanbieding.

Je kan bv een minimum bedrag instellen, waaronder niet geboden kan worden. Maar dan moet je dat wel bij het aanmaken van de advertentie aangeven