Als ik een foto toevoeg op de site: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/iframe/S2/foto2-etui.aspx is de resolutie slecht, hoe moet dit goed?

als ik een foto op de etui sleep, staat er: Let op: de resolutie is onvoldoende . Kies een betere foto.

Ik heb al een aantal foto's geprobeerd, grote en kleine maar niks werkt, iemand ideeën ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om een goede foto te laten maken moet je een resolutie hebben van 300 dpi. Misschien dien je je camera op een hogere kwaliteit in te stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als ik de foto's (van pups) van internet haal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lizard: dan zijn de foto's waarschijnlijk al zodanig verkleind dat je er niets meer mee kunt (los van de vraag of het wel mag want het zijn niet jouw foto's).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, foto's van internet zijn niet buikbaar om af te laten drukken. Ze hebben zijn minder dan 100 dpi groot. tenzij je zoekt hoge resolutie foto's. Maar die zijn meestal beveiligd tegen copiëren