Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een foto toevoeg op de site: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/iframe/S2/foto2-etui.aspx is de resolutie slecht, hoe moet dit goed?

als ik een foto op de etui sleep, staat er: Let op: de resolutie is onvoldoende . Kies een betere foto.

Ik heb al een aantal foto's geprobeerd, grote en kleine maar niks werkt, iemand ideeën ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
752

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om een goede foto te laten maken moet je een resolutie hebben van 300 dpi. Misschien dien je je camera op een hogere kwaliteit in te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als ik de foto's (van pups) van internet haal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lizard: dan zijn de foto's waarschijnlijk al zodanig verkleind dat je er niets meer mee kunt (los van de vraag of het wel mag want het zijn niet jouw foto's).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, foto's van internet zijn niet buikbaar om af te laten drukken. Ze hebben zijn minder dan 100 dpi groot. tenzij je zoekt hoge resolutie foto's. Maar die zijn meestal beveiligd tegen copiëren

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding