Is www.degoedkoopstevoetbalshirts.nl betrouwbaar en heeft iemand ervaring?

Ik wil bij deze site graag een shirt bestellen van Arsenal, maar is deze site wel betrouwbaar en leveren ze ook echt? Zijn de shirts ook echt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen ervaring mee, maar een andere goede site is voetbal-shirtjes.tk bijna niet van echt te onderscheiden. Je hebt wel een verzendtijd van 2 tot 3 weken, maar altijd beter dan sites uit thailand waar je niet de zekerheid hebt dat het aankomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.tk betekent in mijn ogen niks goeds, mijn mening.

Antwoorden (1)

Nee ze zitten niet bij keurmerk webwinkel of andere keurmerken aangesloten. Je kunt dus als er wat is alleen klagen bij de consumentenbond maar nergens anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin, een webwinkel zonder keurmerk kan net zo betrouwbaar zijn. Een keurmerk is een flinke investering welke vele startende ondernemers niet willen doen.