Gelden er invoerrechten op mijn bestelling bij Monki?

Ik heb een jas besteld bij de Monki online voor €70,- heeft iemand ervaring met bestellingen via monki en is er sprake van douane kosten? Ik hoop dat iemand ke kan helpen :)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.7K
TurfGraver
5 jaar geleden
Als het gewoon uit Nederland wordt verzonden niet.
https://www.monki.com/en_eur/find-a-store.html
Verder zie ik alleen EU landen waar ze aan leveren.
In de EU hoef je geen invoerrechten te betalen. ;-)

Antwoorden (1)

Monki is een Zweedse modeketen die kleding en accessoires verkoopt, opgericht in 2006.
Verzendkosten zijn slechts € 5,- (Bij afhalen filiaal € 3,-).
Het kan zijn dat direct uit magazijn Nederland verzonden wordt, anders uit Zweden. Levertijd 2-4 dagen.
Je hoeft in ieder geval geen invoerrechten te betalen.
SimonV