kan je ook spullen thuis gestuurd krijgen van ebay.com als er staat alleen verzending naar US terwijl je in nederland woont?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Nee, de meeste Amerikanen op Ebay verschepen hun spullen daadwerkelijk niet naar bestemmingen buiten de USA. Je kunt er een mailtje aan wagen aan de verkoper, maar je zal vrijwel altijd een 'nee' krijgen, of geconfronteerd worden met belachelijk hoge verzendkosten.
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Er zijn Amerikaanse bedrijven die het doorsturen voor de koper willen regelen. De verkoper stuurt het gekochte product dan naar het adres van het bemiddelingsbedrijf in Amerika. Dat bedrijf stuurt het product weer door naar de koper in het buitenland. Hierover las ik meer op deze website (GoeieVraag), als ik me het goed herinner. Er is dus wel een oplossing voor de vraag van de vraagsteller, al is die wat omslachtig en vraagt die wat gezoek en geregel.
Jawel, via www.myus.com

Je krijgt een echt adres in Amerika en ze sturen het door. B.v.

Mijn Naam
42xx Express Lane
Suite Cxx68
Sarasota, FL XXX8

Uiteraard wel een betaalde service. Kijk maar op de site voor de tarieven.