Ik ben vergeten mijn plaatsnaam bij een bestelling te vermelden. Kan dit kwaad?

Ik heb inplaats van de postcode en dan de plaats, twee keer mijn postcode ingetypt terwijl ik online wat heb gekocht. Dat zie ik nu pas op een bevestigingsmail. Kan dit kwaad of vinden ze mijn huis gewoon zonder plaatsnaam?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Nee dit kan geen kwaad, jou postcode huisnummer samen zijn al uniek. Alleen met deze 2 gegevens kan je pakketje al bij het juiste huis bezorgt worden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zolang je ook je huisnummer gegeven hebt, is er niks aan de hand! Dat is een combinatie waarvan er maar 1 is, dus geen probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat kan gen kwaad. Op het moment dat de webwinkel je bestelling verwerkt zullen ze vanuit het verzendsysteem een melding krijgen dat het adres onjuist is. De plaatsnaam zal dan automatisch gecorrigeerd worden. Overigens komt post in Nederland al aan met slechts een postcode en huisnummer. 1234 AB 1 is al voldoende om het te bezorgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wist nog niet dat het al voldoende was om er zo weinig op te zetten, maar het is best logisch! +1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op https://www.postcode.nl/ kan je dit mooi testen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, geeft niks,
als er geen plaatsnaam is ingevuld, wordt het automatisch in
Groningen afgeleverd, dus...