ik wil iets bestellen op ebay maar ik weet niet wat ik moet invullen bij territory?

Hoi, ik wil iets bij ebay bestellen maar als ik een account aanmaak moet ik iets invullen bij territory. ik kan kiezen uit
-australian capital territory
-new south wales
-northern territory
-queensland
-south australia
-tasmania
-victoria
-western australia.
ik weet niet wat ik hier moet invullen, betekend dat dat ik het niet kan bestellen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je instelling van het land staat waarschijnlijk op Australië ingesteld. Zet het land op Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt blijkbaar bij ebay.co.au geregistreerd. Kijk of ebay.com of ebay.de je toestaat om een account te maken met als land "nederland". Territory is hier provincie.