Kan iedereen op bol.com verkopen?

Moet je je inschrijven bij de KvK om op bol.com te mogen verkopen? En wat houd je over als je via bol.com verkoopt?

2 jaar geleden
1.6K
ronron1212
2 jaar geleden
Ja inschrijving is verplicht wat je overhoudt ligt aan de prijs die je vraagt en wat je bol .com moet betalen.
ronron1212
2 jaar geleden
https://partnerplatform.bol.com/nl/hulp-nodig/financien/de-commissie/

Antwoorden (2)

Alleen als je bij de KvK ingeschreven staat.

Bol.com
Om als Zakelijke Verkoper te kunnen handelen dient de Zakelijke Verkoper:
a. al minstens 10 weken te beschikken over een inschrijving bij de Kamer van Koophandel in Nederland of het handelsregister in België;
b. te beschikken over een BTW-nummer;
c. te beschikken over een account bij bol.com;
d. een Verkoopaccount te hebben aangemaakt in de Omgeving;
e. te bevestigen dat de Gebruikersvoorwaarden zijn aanvaard;
f. te beschikken over een Nederlandse of Belgische betaalrekening;
g. te beschikken over een Nederlands of Belgische postadres.
Je assortiment aanbieden via bol.com is gratis. Je betaalt alleen wanneer je iets verkoopt, namelijk een commissie.
SimonV
2 jaar geleden
Ja, iedereen kan verkopen op bol.com, zolang ze zich houden aan de gebruiksvoorwaarden. Voor meer informatie over verkopen op bol.com kun je terecht op de website.