Ik heb iets bestelt op de site: importelectronica.nl hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Beste ether het spijt me je te moeten zeggen dat het inderdaad een oplichter is!

Waarschijnlijk heb je met Ideal betaald wat betekend dat jij je geld niet terug kunt krijgen omdat je toestemming hebt gegeven!
!
Het beste kun je onmiddelijk aangifte doen bij de politie!

https://www.mijnpolitie.nl/aangifteio.shtml

Ik wens je enorm veel sterkte meis!
Groet vlindertje

Toegevoegd na 10 minuten:
Esther, dit heb ik gevonden omdat dezelfde vraag 2 maanden geleden ook op GV is gesteld!
Vind het echt hééél erg voor je!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Echt jammer dit ookal was het maar 3 euro, ik vind dit toch niet leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben blij voor je dat het gelukkig maar €3,- was maar opgelicht worden is nooit leuk!
Als je kijkt bij gerelateerde vragen kun je zien waar je op moet letten voordat je iets op internet koopt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dankje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn 2 site's importelectronics en importelectronica. Ik had iets besteld op importelectronica. Is die een oplichter?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik uit de de verhalen van tros radar haal is het dezelfde persoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
" haal" moet zijn "op maak"

Andere antwoorden (1)

De meeste voorradige artikelen heb je de volgende dag al in huis. Ook als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is, worden de voorradige artikelen al verzonden. Over niet voorradige artikelen krijg je vanzelf bericht.

De voortgang van je bestelling kun je volgen via 'De Homepage Van Importelectronica' op Mijn Account . Is de status van jouw bestelling Te volgen uw kunt hier inloggen en kunt uw laatst bestelde producten terugkijken en of deze al verzonden is.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt? Ik heb het 2 weken geleden al bestelt... Er staat nu wel op de site dat ze er tot 28 juli er niet zijn, maar misschien hadden ze het al opgestuurd? Ik heb iniedergeval nog niets.
bamibal
11 jaar geleden
Heb je al gekeken bij "mijn account" of je bestelling verstuurd is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen account, je kon het geloof ik zonder doen. Ik kwam bij die site door marktplaats want ik keek bij achterkantjes voor mijn ipod touch. De adverteerder zei dat ik naar die site moest gaan want daar verkochten ze die.
bamibal
11 jaar geleden
Ik vind het wel een beetje een amateuristische site, met veel spelfouten. Veel teksten zijn niet vertaald uit het Engels. Hopelijk kom het goed als die figuur van vakantie terug is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het dan wel vertrouwd?