is deze site betrouwbaar ? http://www.nikeairschoenen.eu/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus u zal er niets kopen als u wat wil hebben op die site?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ah1997, kijk eens naar mijn antwoord alsjeblieft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@WDHBGS ... heb naar uw antwoord gekeken ... hartelijk bedankt .. maar weet nog niet of ik het 100% kan vertrouwen .. het komt doordat je moeilijk contact kan opnemen met het bedrijf en de retour gaat beetje vreemd ...

Het beste antwoord

Nee, de prijzen zijn sowieso aan de lage kant, wat kan duiden op namaakartikelen.
Verder zie ik een KvK nummer, en de KvK kent ook geen www.nikeairschoenen.
Verder accepteren ze niet de meest gangbare en veilige betaalmogelijkheden zoals PayPal en zie ik nergens een telefoonnummer of adres.

Mijn conclusie, veel te grote kans op namaak en vast en zeker geen officieel BV.

Gewoon netjes je Nikes halen in erkende winkels, tenzij je veel te veel wilt betalen voor waarschijnlijk namaak Nikes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens http://scamadviser.com is hij gewoon betrouwbaar.