Hoe gaat online bestellen bij de Mediamarkt?

Ik heb net een online bestelling gedaan bij media markt.
Deze bestelling haal ik af in de winkel, ik moest m'n betalingsmogelijkheid invoeren. Heb voor ideal gekozen.
Ik heb alleen niet hoeven te betalen en nog geen bevestiging via e-mail krijg ik deze nog? En moet ik het product betalen in de winkel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je ideal aangegeven hebt, en je bent niet doorverwezen naar de website van je eigen bank, dan is er iets fout gegaan.
hadden wij ook een keer, bij een onbekendere webwinkel, en dat bleek aan Google Chrome te liggen.
Als je niet betaald hebt, is de bestelling niet compleet.

Neem contact op met de winkel waar je het af zou halen, of zij je bestelling ontvangen hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie net dat hij ook nog in mijn winkelwagen zit.
Ik neem aan dat hij dus nog niet bestelt is, ik ga het nog eens proberen. Mocht het weer niet lukken, dan neem ik contact op met de winkel. Bedankt!