Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Betaling via Paypal lukt niet?

Ik wil via DX een bestelling doen en betalen met mijn Paypal. Ik heb er paar dagen geleden geld op gestort. Dit is bijgeschreven op Paypal, maar als ik de bestelling wil afronden en inlog met mijn Paypal, word ik doorgestuurd naar een pagina waar ik een creditcard moet toevoegen. Terwijl ik al meerdere bestellingen via DX heb afgerond met Paypal (zonder creditcard). Wat is de probleem?



Deze melding krijg ik tijdens het betaalproces: 'Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.'


Mijn rekening is al toegevoegd en gecontroleerd en ik heb voldoende geld op mijn paypal rekening. Ik zou toch hiermee de betaling kunnen afronden? Aangezien dit ook direct is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien heb je ergens uitgestelde betalingen geselecteerd, wat inhoudt dat de betalingen niet gelijk worden gedaan.
Heb je misschien een ander rekeningnummer? dan moet je opnieuw je rekening laten bevestigen, door de twee stortingsbedragen op te geven. meer informatie hierover vind je hier:
https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp?t=solutionTab&ft=homeTab&ps=&solutionId=163790&locale=nl_NL&_dyncharset=UTF-8&countrycode=NL&cmd=_help&m=BT

Dit bevestigen moet ook als je je eigen rekening hebt opgegeven. Alleen opgeven is niet voldoende. Als dit allemaal niet helpt kan het misschien zijn dat de site de betaalmogelijkheden heeft veranderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het al gevonden, dankje

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding