Hoe kan ik de URL van een youtube filmpje veranderen?

Ik wil graag de youtube-filmpjes op mijn webshop automatisch laten afspelen.
Ik heb gelezen dat dit kan door de code &autoplay=1 aan de URL toe te voegen.
Nu kan ik alleen de URL niet veranderen, wie weet hoe dit moet?
Ik heb ook geprobeerd de filmpjes opnieuw te uploaden, maar hier kreeg ik ook geen keuze waar ik die code aan de URL kon toevoegen.

Allen, BVD!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe je de URL verandert van het YouTube filmpje dat je aan je site hebt toegevoegd, hangt volledig af van de manier waarop je je site beheert. Wat voor CMS heb je, WordPress?

Antwoorden (1)

Je moet deze code niet toevoegen aan de URL maar aan de embed-code. Je gaat naar een YouTube video, klikt op het kopje "delen", en vervolgens "insluiten". Vink dan het vakje "oude insluitcode gebruiken" aan.

dan heb je dit als code (voorbeeld):

En dit verander je (achter de link zet je &autoplay=1):

Succes!

Toegevoegd na 58 seconden:
Je moet trouwens die code op je website plakken.