Ik heb 2 weken gelden iets besteld uit de Hi! webshop, maar ik krijg geen bevestigingsmail met ordernummer. Wat kan ik doen?

Ik heb 2 weken geleden een goedkoop abbonnement met een Samsung Galaxy Y besteld uit de Wow actie. (www.hi.nl/wow) Ik kreeg toen deze mail:

Geachte ...
Bedankt voor uw bestelling. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw bestelling.

Binnen enkele werkdagen ontvangt u een e-mail met hierin de bevestiging van uw bestelling en informatie over de levering per koerier.

Wij vragen u nog extra aandacht voor het volgende:
- Op de bevestiging van uw bestelling zal vermeld staan dat u via uw eerste factuur €19,95 aansluitkosten in rekening gebracht krijgt.
- Deze melding kunnen wij om technische redenen niet wijzigen; dit heeft alles te maken met het unieke aanbod dat Hi.nl u doet met een Sim Only in combinatie met een gratis toestel
- Omdat u dit speciale actieaanbod heeft aangeschaft en hier geen aansluitkosten voor gelden zullen deze kosten op uw factuur worden verrekend

Wij bedanken u voor uw begrip en wensen u veel plezier met uw aanschaf.

Met vriendelijke groet,
Team Hi.nl

Maar ik heb nog steeds geen  bevestigingsmail gehad en ik

Toegevoegd na 1 minuut:
zou graag willen weten wat ik nu kan doen om mijn mobiel met abbonnement toch te krijgen? En hebben meer mensen hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet gewoon even contact opnemen met Hi. Dat kan per email of telefoon.