Ik heb 2 weken gelden iets besteld uit de Hi! webshop, maar ik krijg geen bevestigingsmail met ordernummer. Wat kan ik doen?

Ik heb 2 weken geleden een goedkoop abbonnement met een Samsung Galaxy Y besteld uit de Wow actie. (www.hi.nl/wow) Ik kreeg toen deze mail:

Geachte ...
Bedankt voor uw bestelling. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw bestelling.

Binnen enkele werkdagen ontvangt u een e-mail met hierin de bevestiging van uw bestelling en informatie over de levering per koerier.

Wij vragen u nog extra aandacht voor het volgende:
- Op de bevestiging van uw bestelling zal vermeld staan dat u via uw eerste factuur €19,95 aansluitkosten in rekening gebracht krijgt.
- Deze melding kunnen wij om technische redenen niet wijzigen; dit heeft alles te maken met het unieke aanbod dat Hi.nl u doet met een Sim Only in combinatie met een gratis toestel
- Omdat u dit speciale actieaanbod heeft aangeschaft en hier geen aansluitkosten voor gelden zullen deze kosten op uw factuur worden verrekend

Wij bedanken u voor uw begrip en wensen u veel plezier met uw aanschaf.

Met vriendelijke groet,
Team Hi.nl

Maar ik heb nog steeds geen  bevestigingsmail gehad en ik

Toegevoegd na 1 minuut:
zou graag willen weten wat ik nu kan doen om mijn mobiel met abbonnement toch te krijgen? En hebben meer mensen hier ervaring mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100