Welke Nederlands-, Engels- of Duitstalige webshops verschepen dameskleding en/of -verzorginsproducten naar Turkije?

Graag zou ik, vanuit Nederland, een cadeau bestellen voor een dame in Turkije, maar ik kan geen webshops vinden die ook in Turkije bezorgen.
Wanneer ze met (virtuele) cadeaubonnen zouden werken die ik (per e-mail) naar haar zou kunnen sturen zou dit zelfs nog beter zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amazon al geprobeerd?

Antwoorden (2)

neem een kijkje op http://www.lightinthebox.com/nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor verzorgingsproducten zou ik kiezen Drogisterij.nl kiezen, kijk de bron!

Toegevoegd na 4 minuten:
En voor dames mode fresh! collection (ook in de bron!)