Waar kan ik de officiele site van Bellos horloge vinden?

Ik zoek een mooi horloge. Mijn vriend heeft er een van het merk Bellos. Het type is: Quartz Ik zoek de officiele site van die horloges, ze lijken op de horloges van ice watch maar het zijn niet de echte! Maximaal als prijs: €45,-

Het liefst deze maar dan van Bellos uiteraard:

Toegevoegd na 7 minuten:
ANTWOORD SNEL!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Valt me tegen dat een genie dat niet zelf gevonden krijgt... ;- )
Hier heb je er een voor € 14,50: http://www.lunamex.com/Webwinkel-Product-14118536/Bellos-horloge-blauw.html
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, die is mij net iets te lelijk :)
Amadea
11 jaar geleden
Tja, dan zul je toch een van Ice moeten kopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee die zijn te duur :P