Hoe laat ontvang je meestal de verzendbevestiging + Track&Trace code bij Bax-shop.nl?

Ik vind het namelijk maar raar dat het zo lang duurt. Ik heb het zaterdag besteld!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zaterdags word er niks verstuurd dus gaat je pakketje vanavond weg fan krijg je je nummer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, vanavond dus

Andere antwoorden (1)

Ja, je krijgt je Track&Trace code als het pakketje word verzonden wat waarschijnlijk vandaag is, ik bestel ook heel veel bij Bax-Shop