Waarom is mijn pakket zo lang in het distributiecentrum van Sweden Post?

Ik heb ongeveer 40 dagen geleden iets besteld van de site FocalPrice.
Mijn pakketje is sinds 30/01/2014 in het uitwisselingskantoor van SwedenPost. Ik vraag me af of het pakketje verloren is of ofdat dit normaal is .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dit kan soms wel tot een maand duren nadat hij verzonden is, is hij er over 5 dagen nog niet.
doe ze dan een bericht, misschien is er bij swedenpost iets mis gegaan en niet door gecommuniceerd naar jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ben je dit zeker? want ik wil echt dat er vordering komt, anders ben ik mijn geld kwijt :( en het gaat om een redelijk bedrag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je zou ook morgen een bericht kunnen sturen, je hebt dan wel sneller antwoord op je vraag.
maar meestal duurt het wel zo een maand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb al op paypal een geschil geopent maar ze blijven zeggen dat ik tot 45 WERKdagen kan wachten, zo stond dit niet op de site vermeld