Weet iemand een dierenwinkel waarbij ik online kan bestellen?

Ik ben opzoek naar een dierenwinkel die ik online kan bezoeken en daar spullen kan bestellen. Ik ben al bekend bij petsplace.nl maar ben opzoek naar meerdere.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn er zoveel te vinden op google zoals zooplus en Broekhuizens.

Toegevoegd na 1 minuut:
Chewies,de huisdiersuper

Toegevoegd na 21 minuten:
Bij Zooplus betaal je boven een bedrag van 19 euro geen verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is toch ook de bedoeling van vraagsteller?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze sturen geen puppie in een doos op :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afgelopen uur zooplus.nl afgespeurd, ziet er heel goed uit! Leuke dingen die je niet vaak tegen komt in winkels. Leuke prijsjes ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zooplus is een leuke site en wat ik al eerder schreef,vanaf 19 euro worden er geen verzendkosten meer gerekend,maar als je daar onder zit dan zijn de verzendkosten ook maar iets van 1,90
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (5)

fretten.nl
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jumpopet.nl

Toegevoegd na 53 seconden:
online4pets.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
dehuisdiersuper.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
Zooplus is al genoemd, maar heb ik ook goede ervaringen mee. Bij Zooplus en Jumbopet bestel ik meestal mijn benodigdheden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.dobey.nl/webshop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Witjesverzendhuis is ook goedkoop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog twee online dierenwinkels; http://www.shopdiva.nl/shop/1155/Dogs-Streetwear/ en http://www.shopdiva.nl/shop/1228/Konino/