IK wil een webshop beginnen die gratis is, een eigen domein-naam en simpel te gebruiken is dat zijn mijn voorwaarden, antwoorden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee,

U zal altijd een domeinnaam moeten betalen en in de meeste gevallen zal u ook bij moeten betalen indien u een webshop wilt. En als u simpel gebruik wilt zal u hier ook voor kunnen bijbetalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gratis-host.eu is een Nederlandse site die gratis is en bovendien zonder reclame.
Zie maar naar mijn zelfgemaakte website.
• 400 Mb WEBspace
• 2 Gigabyte Bandwidth
Het enige nadeel is dat er na uw gekozen naam de extensie
http://uwnaam.gratis-host.eu komt te staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet ik hierbij ook een eigen script maken?
ronron1212
11 jaar geleden
Je eigen web site bouwen daar zijn weer prima programma's voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft u al een website gemaakt ?
U kan het gemakkelijk leren met en op http://www.kompozer.nl/
Dit is een wy-see-wyg programma van een sympathieke Nederlander die ook nog eens bereid is om raad te geven.
Ik heb mijn website gemaakt in 2 weken vanaf nul en zonder voorkennis.
Webhosting en domein kosten altijd geld maar webwinkel niet hoor. Je kunt open source webwinkel systemen downloaden deze op webserver installeren.