Mijn track & trace code doet het niet?

Ik heb online een pakketje besteld, en heb een track en trace nummer gekregen. Allen er staat bij postNL op de site dat het nummer moet beginnen met 3S of KG, maar die van mij begint met 2WS. Hoe kan dat?

Toegevoegd na 2 minuten:
ps. ik heb besteld bij football24.nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Volgens de FAQ op de website versturen ze hun pakketen via Selektvracht van DHL. Je moet je pakket dus tracen via
http://www.selektvracht.nl/track-and-trace.shtml?bcode=&submit=
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat staat op de site, maar ik hen een mail gekregen dat mijn order wordt verzonden met PostNL.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het eerst eens bij dhl/selectvracht?
Grote kans dat het je pakket dan nog niet binnen is bij de 'centrale hal'. Wanneer je vanavond of morgen kijkt dan zal het er waarschijnlijk bij staan.

Ik heb het ook een keer gehad en het is heel vervelend om wel een t&t nummer te hebben en dan kan je het niet terug vinden....