Dit zeggen ze zelf:

"We willen niet bedriegen elke klant. We hebben zich bezighoudt met online retail & groothandel MBT Schoenen retro schoenen voor jaren. We hopen dat doen zaken met u voor lange termijn en creat een prettige winkelervaring te bieden, zodat u uw vrienden te krijgen over ons. Dat je kunt gerust van ons kopen."

Ondanks dat het ze geen fluit kan schelen, of er een beetje fatsoenlijk Nederlands wordt geschreven, kan het best een betrouwbare shop zijn. Maar als er iets mis gaat (dat kan overal gebeuren) dan is het enige wat je weet, dat ze in de VS zitten. En dan wordt het een hele toer om je gelijk te krijgen. Als je je bewust bent dat je een risico loopt, en dit is echt de enige winkel waar je fors goedkoper uit bent, dan zou je kunnen overwegen er iets te kopen. Zelf zou ik het nooit doen, omdat ik het allemaal te anoniem vind, er geen keurmerk is, en ik ook weinig vertrouwen heb in de service, als de website er zo slordig uitziet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Drie redenen om er niets te kopen:

1. Nergens op de website vind je een adres of telefoonnummer. Met vragen of klachten kun je dus nergens terecht. Websites zonder "afzender" kun je beter mijden.

2. Op de pagina "Over ons" zeggen ze dat ze "verschillende winkels" hebben in o.a. de VS en Europa. Als dat inderdaad zo zou zijn, zouden ze natuurlijk deze website gebruiken om hun winkels te promoten. Maar dat doen ze niet: geen namen van winkels, adressen, foto's... niets!

3. De site is geregistreerd in China, dus áls je iets krijgt is de kans groot dat het namaakproducten zijn: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/nikesportschoenencom/
11 jaar geleden
Dit zegt al genoeg: We willen niet bedriegen elke klant.

Kortom, ze willen een enkele klant bedriegen...niet kopen dus!

Welke schoen heb je gezien die je mooi vind? Misschien is die nog ergens anders te vinden.
11 jaar geleden
Ga op je instinct af. Mijn instinct zegt: niet doen want je wordt belazerd!