Waar vind je deze adidas vest?

Gister vond ik deze nog op die site en vandaag zie ik die niet meer. Hier is een link van de broek

http://www.adidas.nl/Heren-Firebird-Track-Pants/X41218_320,nl_NL,pd.html

Het moet wel van die site zijn omdat ik deze in de aanbieding zag gister en deze nu wil bestellen.

Toegevoegd na 1 uur:
ik bedoel dus de vest die bij deze broek hoort.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb hem gevonden maar nu kan ik niet meer op de winkelwagenknop drukken hoe kan dat?
http://www.adidas.nl/Heren-Firebird-Track-Top/X41204_420,nl_NL,pd.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie een adidasbroek op deze link ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een bijbehorend vest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek de vest in de kleuren van die broek. Maar gister zag ik die nog op de adidas site.. Hij was afgeprijsd maar vandaag zie ik hem niet meer

Het beste antwoord

Ik vrees dat hij uitverkocht is, en dat je hem daarom niet kan kopen.
Ik heb hem wel op een andere site voor je.
Maar daar is hij niet in de actie.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer komt die dan binnen?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Geen idee, ik weet niet of die op de eerste site nog binnenkomt als je dat bedoelt. En als je het over de levertijd hebt bij die andere, dat weet ik ook niet. Dat zou je ze zelf moeten vragen :-)