Hoe krijg ik mijn html website online?

Ik wil graag mijn html website publish maken, maar weet niet hoe ik dit moet doen, ik heb alleen maar de link waarmee je hem kunt openen alleen vanaf jou pc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet de pagina met FTP uploaden naar je webruimte bij je provider.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even Googlen. Er zijn allerlei gratis FTP-programmaatjes. Bijvoorbeeld Firefox.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Filezilla.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@waterinfo
Ik heb wat slordig gereageerd: ik bedoelde ook Filezilla. Prima programma.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat vermoedde ik al. Al heb je wel addons voor Firefox die ook als ftp gebruikt kunnen worden. Maar Filezilla is lekker snel!

Andere antwoorden (1)

Hiervoor moet je webhosting hebben, ik heb er een waar je gewoon je domeinnaam kiest en de HTML code schrijft, en je natuurlijk betaalt ;-). Zoek op Google naar webhosting, ik heb zelf veel goede ervaringen gehoord met Yourhosting, hier draaien ook veel sites op.