is www.trendauctions.com een beetje te vertrouwen?

Het is een veiling met echt enorme lage prijzen, zal dat wel goed zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet iig 18 jaar zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hoezo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een biedveiling en er hangen wel enkele voorwaarden aan voor je je N900 mee kunt nemen.
Je moet je inschrijven en vervolgens, voor je kunt bieden zogen. biedpakketten inkopen. Neem je
bijv. het goedkoopste pakket dan heb je 30x de mogelijkheid (per cent) te bieden voor 15 €. Dus bijv. je schrijft je in, koopt het biedpakket van 15,00 die je meteen betalen moet met ideal of
Creditcard en dan bied je op de laatste seconde 1 cent hoger; heb je de mazzel dan kun je het
object (kavel) dus goedkoop weghalen, maar bied je te vroeg, dan wordt de tijd OM TE BIEDEN
weer met 15sec, 30sec of 1 minuut verlengt. Op dat moment kan iedereen dus weer bieden. En elke keer als je dus met 1 cent biedt kost het jou 0,50 €.... (Extra, boven de kavelprijs) Tja, een soort gokspel dus... (wat je best voordeel maar ook nadeel kan opleveren). http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/trendauctions/ & http://www.sygysweb.nl/n900forum/viewtopic.php?f=2&t=379
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je jezelf een andere naam geven...

Het beste antwoord

Betrouwbaar mogelijk wel (een beetje).
Maar ik vind het systeem wel erg geniepig:
Elke keer als je een bod doet, kost je dat €0.50.
De prijs van het artikel gaat dan met 1 cent omhoog. Dat nodigt dus erg uit om tegen elkaar op te bieden. En dat kost je dus 50cent per keer. Uiteindelijk kan je veel geld kwijt zijn, zonder dat je het artikel uiteindelijk hebt "gewonnen". Dus ook de verliezers betalen...
Daarnaast gaat na elk bod de klok weer minimaal 25 seconden terug. Je kan dus niet last second iemand overtroeven: hij/zij heeft altijd weer 25 sec de tijd om je te overbieden. De veiling kan dus lang duren en de prijs uiteindelijk flink opdrijven. Daarnaast verdient Trendauctions waarschijnlijk nog het meeste geld aan alle biedingen (à 50 cent).
Ik zou er niet aan beginnen.